ثبت درخواست مشاوره

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

 دوره کوچینگ Level 1   دوره استاندارد 

دوره کوچینگ استاندارد سطح 1 (ACSTH) یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آکادمی کوچینگ ایمپکت در سراسر جهان است. این دوره با 60 ساعت آموزش مورد تایید ICF به دنبال پرورش کوچ هایی است که علاوه بر توانمندی در مدیریت هر گونه موضوع کوچینگی، صرف نظر از گرایش خاص، قادر باشند جلسات کوچینگ پر قدرتی را برگزار نمایند. هدف اصلی این دوره پرورش کوچ در سطح استانداردهای جهانی است. افرادی که این دوره را با موفقیت می­گذرانند، می­‌توانند به راحتی خود را به عنوان یک مربی حرفه‌­ای در فضای بین‌­المللی معرفی کنند زیرا که تمامی مهارت­‌ها و شایستگی­‌های مورد نیاز، در این دوره آموزش داده می‌­شود. 

این دوره بر پایه محتوای غنی آکادمی کوچینگ ایمپکت آمریکا تدریس می شود. محتوایی که توسط اساتید به نام کوچینگ با بیش از 20 سال تجربه در عرصه بین المللی تدوین شده و طی سه سال به مدرسان قابل فارسی زبان، انتقال داده شده است.

 آغاز ثبت نام دوره 
 فصل بهار 1402

معرفی اساتید دوره

کاوه وزیری - استاد اصلی دوره

کاوه وزیری به عنوان کوچ، منتور و مدرس در حوزه‌ی کوچینگ و سایر مهارت‌های نرم فعالیت دارد. او بیش از 10 هزار نفر ساعت تجربه‌ی آموزش، منتورینگ، کوچینگ فردی، کوچینگ گروهی و تسهیل‌گری دوره‌های کوچینگ را دارد. در حال حاضر کاوه دارای اعتبارنامه سطح MCC از فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) است که بالاترین سطح اعتباری این سازمان محسوب می شود. کاوه از سال 2020 به عنوان استادیار و مدرس در مجموعه هیات علمی آکادمی کوچینگ ایمپکت آمریکا همکاری می کند. پیشینه آکادمیک کاوه در حوزه مدیریت بازرگانی و MBA است که زمینه ساز پیدایش نگرش‌های سازمانی در رویکرد کوچینگی ایشان شده است.​​​​​​​

 دانش‌پذیران

60

ساعات آموزشی

طول دوره (ماه)

تعداد ماژول دوره

هزینه این دوره در فضای بین المللی معادل 4500 دلار است. اما با توجه به شرایط اقتصادی در کشورهای فارسی زبان، در راستای مسئولیت اجتماعی، بورسیه ای برای فارسی زبانان در نظر گرفته شده است. بنابراین قیمت دوره سطح 1 برای افراد فارسی‌زبان 32 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این قیمت برای ثبت‌نام نقدی زودهنگام، تا تاریخ دهم تیر ماه، 29 میلیون تومان است. دانش پذیران می توانند مبلغ دوره را به صورت اقساط نیز پرداخت کنند که در این شرایط با توجه به تورم بالا در ایران، قیمت دوره 36 میلیون تومان خواهد شد که در 3 قسط قابل پرداخت است.​​​​​​​

قیمت دوره

54
6
5

 سرفصل‌های (ماژول‌ها) آموزشی 

اخلاق حرفه‌ای

اخلاق حرفه‌­ای پایه و اساس کوچینگ محسوب می‌شود و نقض آن تبعات زیادی را برای کوچ، در سطح بین المللی خواهد داشت. عدم رعایت اخلاق حرفه­‌ای حتی ممکن است باعث شود نام فرد در بلک لیست ICF قرار بگیرد و وی هیچگاه نتواند خدمات کوچینگ را تحت اعتبار این سازمان ارائه دهد. بنابراین تسلط به اخلاق حرفه­ای و رعایت متعهدانه آن لازمه فعالیت در حوزه کوچینگ است.

در این دوره، شایستگی­‌ها و مهارت­‌های لازم برای برگزاری جلسات کوچینگ در سطح کلاس جهانی آموزش داده می­شود. مهارت‌­های کوچینگ بر اساس شایستگی­های مورد انتظار ICF تدریس می­شوند و بنابراین در انتهای این دوره، دانش­‌پذیر یاد می‌­گیرد که چگونه یک مراجع کوچ­پذیر را انتخاب کند و چگونه وی را به شیوه­ای اثربخش کوچ نماید.

صلاحیت‌های کوچینگ

منتورینگ گروهی

منتورینگ شیوه استاد-شاگردی است که در آن مدرس دوره و یا منتورهای داخلی که مجوز لازم را از سوی ICF دارند، اقدام به برسی جلسات کوچینگ دانش‌پذیر می‌­کنند. هدف از این کار، ارائه بازخوردهای لازم به دانش­پذیر است تا قادر شود جلساتی در سطح استاندارد PCC برگزار کند. در این فرایند، لازم است دانش­پذیر، حداقل سه جلسه کوچینگ خود را رکورد کرده و برای استاد خود جهت دریافت بازخورد، ارسال نماید. این دوره مهمترین بخش از مجموع دوره آموزشی است که موجبات ارتقاء مهارت دانش­پذیر را در سطح کلاس جهانی فراهم می‌آورد. 

برای کوچ­‌ها بسیار متداول است که با مراجعینی مواجه شوند که باورهای مسدود کننده دارند. این باورهای مسدود کننده گاها باعث می­شوند که مراجع نتواند پتانسیل­‌های خود را در راستای اهداف تعریف شده، بالفعل نماید. لذا دانش­‌پذیر در این دو دوره می­آموزد که چگونه باورهای مسدود کننده را شناسایی کرده و چگونه با الگوهای مسدود کننده مواجه شود.

مواجهه با باورهای محدود کننده 1

 آنچه ایمپکت را متمایز می کند 

یادگیری کوچینگ از سرچشمه
هیات علمی شناخته شده در سطح جهانی

فرصت عمیق‌سازی در گرایش‌های مختلف
تنوع دوره‌های بالای ایمپکت در حیطه‌ تخصصی

بهره مندی از کیفیت خدمات در کلاس جهانی
حفظ کیفیت دوره در تراز بین‌المللی

جایگاه ویژه در فدراسیون بین المللی کوچینگ
بیش از 7400 ساعت محتوای تایید شده ICF

امکان یادگیری کوچینگ به دو زبان
یادگیری کوچینگ به زبان فارسی و انگلیسی

تاکید بر مهارت آموزی
​​​​​​​فرصت‌های تمرین درون‌گروهی و بین گروهی

فرصت کسب چندین اعتبارنامه
​​​​​​​امکان درخواست برای اعتبارنامه‌های ICF و IAC

عضویت در خانواده ایمپکت
فرصت رشد به صورت جمعی

فرصت بازآموزی رایگان
امکان حضور رایگان در دوره های یکسان آتی

محتوای آموزشی منحصر به فرد
دوره‌های آموزشی بدون مشابه در ایران

دوره‌های ما

در مسیر حرفه‌ای شدن همراهتان هستیم

ثبت درخواست مشاوره

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش