ثبت درخواست مشاوره

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

 دوره کوچینگ Level 2   دوره استاندارد 

دوره کوچینگ سطح دو استاندارد (ACTP)، یکی از معتبرترین دوره‌های پرورش کوچ‌های حرفه‌ای در جهان محسوب می‌شود. این دوره با 125 ساعت آموزش مورد تایید ICF به دنبال پرورش کوچ هایی است که علاوه بر توانمندی در مدیریت هر گونه موضوع کوچینگی، صرف نظر از گرایش خاص، قادر باشند بیشترین تاثیر مثبت را در زندگی مراجعان خود ایجاد نمایند. هدف اصلی این دوره پرورش کوچ‌های حرفه‌ای در سطح استانداردهای جهانی است. افرادی که این دوره را با موفقیت می­گذرانند، می­‌توانند به راحتی خود را به عنوان یک مربی حرفه‌­ای در فضای بین‌­المللی معرفی کنند زیرا که تمامی مهارت­‌ها و شایستگی­‌های مورد نیاز در این دوره آموزش داده می‌­شود. علاوه بر آن این افراد قادر خواهند بود با اعتماد به نفس بالا، جلسات کوچینگ گروهی را نیز برگزار کنند.

این دوره بر پایه محتوای غنی آکادمی کوچینگ ایمپکت آمریکا تدریس می شود. محتوایی که توسط اساتید به نام کوچینگ با بیش از 20 سال تجربه در عرصه بین المللی تدوین شده و طی سه سال به مدرسان قابل فارسی زبان، انتقال داده شده است.

 آغاز ثبت نام دوره گروه 15 
 شروع دوره: 13 اسفندماه  

Terri Hase - استاد ماژول منتورینگ و دوره کامل آفلاین

تری هیس، مدیر عامل آکادمی کوچینگ ایمپکت و عضو اتاق فکر ICF است. تری در شروع مسیر کوچینگ، آموزش‌های تخصصی خود را با توماس لئونارد، پایه‌گذار کوچینگ مدرن و موسس موسسات ICF و IAC آغاز کرد و پس از مدتی به عنوان مدیر اجرایی، با او همکار شد. پس از درگذشت توماس، بخش زیادی از محتوای آموزشی منتشر نشده او در اختیار تری قرار گرفت که ردپای آن در محتوای آموزشی ایمپکت دیده می‌شود. تری فردی واقع‌بین است که مهمترین استعداد وی کمک به تحقق خواسته­‌هایی است که در ظاهر ناممکن به نظر می­‌رسند. او با بیش از 20 سال تجربه در زمینه کوچینگ به افراد زیادی کمک کرده است که پتانسیل خود را در راستای تحقق اهداف فردی و سازمانی، بالفعل کنند. ​​​​​​​

معرفی اساتید دوره

آی‌سان بنی‌هاشمی (MCC) بیش از 8 سال تجربه‌ی تخصصی به عنوان کوچ، منتور و مدرس در حوزه‌ی کوچینگ دارد. او بیش از 20 هزار ساعت تجربه‌ی همکاری با سازمان‌های داخلی و بین‌المللی را دارد و همچنین تا کنون در کنار بیش از 400 دانشجو به تدریس کوچینگ پرداخته است. آی‌سان مدرک EMBA خود را از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد گرفته است.

آی‌سان بنی‌هاشمی - استاد دوره

 دانش‌پذیران

7
125

ساعات آموزشی

طول دوره (ماه)

تعداد ماژول دوره

451
10

هزینه این دوره در فضای بین المللی معادل 6000 دلار است. اما با توجه به شرایط اقتصادی در کشورهای فارسی زبان، در راستای مسئولیت اجتماعی، بورسیه ای برای فارسی زبانان در نظر گرفته شده است. لذا برای اطلاع از هزینه ریالی دوره با آکادمی تماس بگیرید. همچنین می توانید از لینک زیر در واتساپ با ما در تماس باشید.

قیمت دوره

تماس در واتساپ

 سرفصل‌های (ماژول‌ها) آموزشی 

اخلاق حرفه‌ای

اخلاق حرفه‌­ای پایه و اساس کوچینگ محسوب می‌شود و نقض آن تبعات زیادی را برای کوچ، در سطح بین المللی خواهد داشت. عدم رعایت اخلاق حرفه­‌ای حتی ممکن است باعث شود نام فرد در بلک لیست ICF قرار بگیرد و وی هیچگاه نتواند خدمات کوچینگ را تحت اعتبار این سازمان ارائه دهد. بنابراین تسلط به اخلاق حرفه­ای و رعایت متعهدانه آن لازمه فعالیت در حوزه کوچینگ است.

در این دوره، شایستگی­‌ها و مهارت­‌های لازم برای برگزاری جلسات کوچینگ در سطح کلاس جهانی آموزش داده می­شود. مهارت‌­های کوچینگ بر اساس شایستگی­های مورد انتظار ICF تدریس می­شوند و بنابراین در انتهای این دوره، دانش­‌پذیر یاد می‌­گیرد که چگونه یک مراجع کوچ­پذیر را انتخاب کند و چگونه وی را به شیوه­ای اثربخش کوچ نماید.

صلاحیت‌های کوچینگ

برای کوچ­‌ها بسیار متداول است که با مراجعینی مواجه شوند که باورهای محدود کننده دارند. این باورهای محدود کننده گاها باعث می­شوند که مراجع نتواند پتانسیل­‌های خود را در راستای اهداف تعریف شده، بالفعل نماید. لذا دانش­‌پذیر در این دو دوره می­آموزد که چگونه باورهای محدود کننده را شناسایی کرده و چگونه با آن مواجه شود.

مواجهه با باورهای محدود کننده 

علاوه بر این، دوره باورهای محدود کننده الگوهای تفکری مخرب و همچنین خطاهای شناختی آسیب‌رننده را بررسی می نماید. کشف الگوها و تفکرتان محدود کننده مهمترین دستاورد این دوره تخصصی محسوب می شود که هم برای کوچ و هم برای مراجع کارکرد فراوانی دارد.

چشم‌انداز، ماموریت، ارزش‌ها و اشتیاق (MVVP)

این دوره به کوچ­‌ها کمک می­کند تا بدانند با مراجعینی که هدف مشخصی در زندگی ندارند، یا نمی دانند چه چیزی می­‌خواهند، یا سیستم ارزشی مشخصی ندارند و یا حتی شور لازم برای حرکت به سمت چشم انداز زندگی خود را ندارند، مواجه شوند. در این دوره کوچ می‌آموزد که چگونه مراجع خود را در راستای تعریف موارد فوق­‌الذکر، همراهی کند.

در این دوره دانش­پذیر می‌­آموزد که چگونه در جلسات کوچینگ خود، بیش از دو نفر را کوچ کند. کوچینگ گروهی هم در سطح گروه­‌های اجتماعی و هم در سطح تیم­های سازمانی کارکرد دارد. کوچینگ گروهی یکی از پیچیده‌­ترین انواع کوچینگ است که یادگیری و اجرای آن هم برای کوچ و هم برای مراجعان ارزش افزوده ویژه‌­ای را ایجاد می­کند.

کوچینگ گروهی

این دوره به دانش‌پذیران کمک می کند تا قبل از ورود به دوره منتورینگ گروهی و در حین آموزش صلاحیت‌های کوچینگ، درک مناسبی از ماهیت جلسات کوچینگ و نکات کلیدی برای حصول یک جلسه کوچینگ مناسب در تراز بین المللی پیدا کنند. حضور در این دوره درک صلاحیت‌های کوچینگ را در دانش‌پذیران افزایش می دهد.

آزمایشگاه کوچینگ

منتورینگ گروهی

منتورینگ شیوه استاد-شاگردی است که در آن مدرس دوره و یا منتورهای داخلی که مجوز لازم را از سوی ICF دارند، اقدام به برسی جلسات کوچینگ دانش‌پذیر می‌­کنند. هدف از این کار، ارائه بازخوردهای لازم به دانش­پذیر است تا قادر شود جلساتی در سطح استاندارد PCC برگزار کند. در این فرایند، لازم است دانش­پذیر، حداقل سه جلسه کوچینگ خود را رکورد کرده و برای استاد خود جهت دریافت بازخورد، ارسال نماید. این دوره مهمترین بخش از مجموع دوره آموزشی است که موجبات ارتقاء مهارت دانش­پذیر را در سطح کلاس جهانی فراهم   می­‌آورد.

 آنچه ایمپکت را متمایز می کند 

یادگیری کوچینگ از سرچشمه
هیات علمی شناخته شده در سطح جهانی

فرصت عمیق‌سازی در گرایش‌های مختلف
تنوع دوره‌های بالای ایمپکت در حیطه‌ تخصصی

بهره مندی از کیفیت خدمات در کلاس جهانی
حفظ کیفیت دوره در تراز بین‌المللی

جایگاه ویژه در فدراسیون بین المللی کوچینگ
بیش از 7400 ساعت محتوای تایید شده ICF

امکان یادگیری کوچینگ به دو زبان
یادگیری کوچینگ به زبان فارسی و انگلیسی

تاکید بر مهارت آموزی
​​​​​​​فرصت‌های تمرین درون‌گروهی و بین گروهی

فرصت کسب چندین اعتبارنامه
​​​​​​​امکان درخواست برای اعتبارنامه‌های ICF و IAC

عضویت در خانواده ایمپکت
فرصت رشد به صورت جمعی

فرصت بازآموزی رایگان
امکان حضور رایگان در دوره های یکسان آتی

محتوای آموزشی منحصر به فرد
دوره‌های آموزشی بدون مشابه در ایران

دوره‌های ما

در مسیر حرفه‌ای شدن همراهتان هستیم

ثبت درخواست مشاوره

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش