سبک زندگی رشد دهنده برای بهبود حضور در جلسات کوچینگ

چگونه سبک زندگی خود را در راستای حضور بهتر در جلسات کوچینگ ارتقاء دهیم

 

در این مقاله در نظر داریم به ارائه پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد و حضور کوچ‌ها در فرایند کوچینگ بپردازیم. البته لازم به ذکر است نگاهی که در این مقاله وجود دارد، نگاه فرایندی نیست و به ویژگی های عملکردی یک کوچ نمی پردزایم. بلکه به استایل زندگی ای می پردازیم که نهایتا می تواند منتج به بهبود عملکردی کوچ شود.

 

دوره کوچینگ

 

خود اکتشافی و یادگیری خود

به صورت منظم زمانی را برای مطالعه افکار، هیجانات و بازخوردهای خود به عنوان یک کوچ اختصاص دهید. انگیزه‌ها، تعصبات و محرک‌های رفتاری خود که ممکن است جلسات شما را تحت تاثیر قرار دهند را ارزیابی کنید. این خودآگاهی به شما کمک می کند که اصالت بیشتری در مواجهه با کلاینت خود داشته باشید.

 

تمرین روزانه مایندفولنس

تمرین های مایندفولنس را در روتین های روزانه خود قرار دهید. این می تواند شامل فعالیت هایی نظیر مدیتیشن، تمرین های تنفسی، یا یوگا باشد. از این طریق می توانید حضور و آگاهی را به جلسات خود دعوت کنید.

 

حضور کامل با مراجع

در طول جلسات کوچینگ به مراجعان خود توجه کامل دهید. فعالانه گوش دهید، بدون قضاوت و تقطیع کلام.

 

تمرین عدم چسبندگی

بیش از حد به خروجی و اهداف مشخص برای مراجعان نچسبید. به جای آن بر ایجاد فضای ایمن و حمایتی برای رشد و اکتشاف تمرکز کنید. به آن ها اجازه دهید که سهم خود را از پیشرفت در مسیر منحصر به فرد خود، بردارند.

 

ترویج تعاملات باز و صادقانه

دیالگ باز و تعامل صادقانه با مراجع را تشویق کنید. محیطی ایجاد کنید که برای بروز افکار، دغدغه‌ها و اهدافشان احساس راحتی کنند. این تعاملات باز، اعتماد و همکاری را ارتقاء می بخشد.

 

آموزش و تحصیل پیوسته

همواره خود را در خصوص پژوهش‌ها،متدولوژی‌ها و به‌روش‌های کوچینگ به روز نگهدارید. در کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها و کلاس‌های آموزشی شرکت کنید تا مهارت‌های کوچینگ خود را ارتقاء بخشید. این تعهد به شما کمک می کند تا بینش بهتری را در جلسات کوچینگ خود بکار ببرید.

 

اخذ بازخورد از منتور

به دنبال دریافت منتورینگ بر روی جلسات کوچینگ خود باشید. منتور به کوچ کمک می کند تا شناختی بهتر نسبت به خود و فرایندهای کوچینگ خود بدست آورد. بازخورد باعث می شود بینش جدید به جلسات کوچ وارد شود.

 

مراقبت از سلامت فردی

همواره تعادل کار-زندگی و مراقبت خود را در اولویت قرار دهید. درگیر فعالیت هایی شوید که به شما انرژی می بخشد مانند صرف زمان در طبیعت، دنبال کردن شرگرمی و برقراری ازتباط با افرادی که دوستشان دارید. زمانیکه به خودتان رسیدگی می کنید، حضور بهتری خواهید داشت.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

از آخرین آموزش‌ها باخبر شوید

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما از آخرین اخبار دوره‌ها مطلع شوید.

اینستاگرام ایمپکت

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش