کدام باورهای محدود کننده مانع درخشش شما به عنوان یک کوچ می شوند؟

کدام باورهای محدود کننده مانع درخشش شما به عنوان یک کوچ می شوند؟
احتمالا اکثر کوچ ها که در حیطه کوچینگ در حال کسب تجربه هستند، این جمله را بارها و بارها شنیده اند: "بزرگترین مانع ما برای کسب موفقیت خودمان هستیم". یک کوچ می بایست به خوبی مفهوم باورهای ناکارآمد را بداند و اینکه چگونه این باورها برای پیشرفت افراد دردسر ساز می شوند. اما گاها کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد. به عبارت دیگر، خود کوچ نیز باورهای محدود کننده ای دارد که نمی گذارد پتانسیل وی بالفعل شود. در این پست نتایج یک نظرسنجی در خصوص "باورهای محدود کننده برای موفقیت کوچ‌ها" که درکتاب "کوچ موفق" منتشر شده است را با یکدیگر مرور می کنیم.
ادامه مطلب

افکار ما چگونه طبقه بندی می شوند؟

افکار ما چگونه طبقه بندی می شوند؟
همواره بیان شده است که تمرکز کوچینگ و روانشناسی بر مراجع است و نه مسئله او. اما یکی از چالش های پر رنگ در جلسات روانشناسی و جلسات کوچینگ، شناسایی باورهای بنیادین در مراجعان است. نیاز است در جایگاه کوچ و یا روانشناس بدانیم که کدام باورهای مراجع بر هیجانات و رفتار او تاثیر گذار هستند و این باورها در چه سطحی بر مراجع نفوذ دارند. روانشناسی شناختی عموما باورهای افراد را به سه قسم (1) افکار اتوماتیک یا خودآیند، (2) باورهای میانجی و (3) باورهای پایه با بنیادین تقسیم بندی می کند. در زیر به تشریح هر یک از این افکار و باورها میردازیم.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

​به باشگاه دانش خوش‌آمدید!

با هم بخوانیم، با هم بدانیم و با هم یادبگیریم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش