نیازهای کودکان برای رشد روانی سالم کدامند؟

نیازهای کودکان برای رشد روانی سالم کدامند؟
یکی از حیطه های پر مخاطب در کوچینگ، کوچینگ والدین است. دلایل زیادی در خصوص اینکه چرا کودکان و نوجوانان به کوچ نیاز دارند، وجود دارد که ما در اینجا به آن نمی پردازیم. یک کوچ والدین و یا والدین، نیازدارند که درک مناسبی نسبت به نیازهای کودکان داشته باشند. لازم نیست برای رشد سالم کودکان، محیط دوران کودکی بری از عیب و نقص باشد، بلکه باید به اندازه کافی خوب باشد. برای این منظور کافی است والدین و کوچ‌های والدین، نیازهای اساسی را مدنظر قرار دهند تا ریسک ایجاد الگوهای ذهنی ناکارآمد و مخرب را در کودکان، کمینه کنند. مهترین نیازهای کودکان که می‌بایست توجه ویژه ای به آن شود، به شرح زیر است.
ادامه مطلب

چرا نوجوانان شما به کوچ نیاز دارند؟

چرا نوجوانان شما به کوچ نیاز دارند؟
بخواهیم صادق باشیم، نوجوانان گاها حالتی سرکش دارند و ترجیح می‌دهند درباره جزییات زندگیشان با پدر و مادرشان صحبت نکنند. با اینحال، آنها زیر فشارهای مختلفی هستند؛ مثل انتظاراتشان از خودشان، تلاششان برای ورود به دنیای بزرگسالان و زمان‌هایی که تلاش می کنند برای آینده شان برنامه ریزی کنند.
ادامه مطلب

جستجو در مقالات

​به باشگاه دانش خوش‌آمدید!

با هم بخوانیم، با هم بدانیم و با هم یادبگیریم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش